רגע לפני חצות ופתיחת השמפניה לפתיחת שנה חדשה ריכזתי כאן את המגמות שהיו מרכזיות בשנה החולפת ושכמובן הרגשנו כחשובות לקראת סגירת השנה. אז הנה הם כאן מגמות וכיווני ביצוע ל-2022
אתר אינטרנט - אם עוד אין לך זה בדיוק הזמן בהמשך יש קצת חומר על השינויים והקושי ביצירת קהלים ומעקב וגם את התלות שלנו כאשר אנו משווקים במדיות חברתיות. אתר היה וישאר סניף הדגל שלנו מבחינה שיווקית. וחייבים קודם כל לדאוג שיש לנו אתר ואז לטפח אותו כי הוא זה שיחזיר לנו הכי הרבה אהבה!
...ועוד קצת על אתרים
מי שעוסק בקידום אורגני או הולך לקדם את האתר שלו חשוב מאוד לשים לב לשני פרמטרים קריטיים שהם: מהירות האתר והתאמה לסלולר. בכל בדיקה שתבצעו לאתר שלכם בגוגל או בכל כלי בדיקות אחר תראו שאלה הם הפרמטרים בעדיפות מאוד מאוד גבוהה. למה? הם קשורים לחוויית הגלישה ישירות וסביר להניח שאתר איטי או לא מותאם למובייל לא יזכה להיות במקומות ראשונים בגוגל.
כרטיס עסק של גוגל ודירוגי עסק בו ובכל פלטפורמה שמאפשרת זאת
עוד שנה של דומיננטיות עם הכלי הנפלא והכל כך אהוב עלי שנקרא גוגל לעסק שלי. מעניק חשיפה אורגנית מופלאה ומה שגיליתי בשנתיים האחרונות שכרטיסים עם דירוגים קופצים יפה בתוצאות ראשונות בגוגל, מלקוחות שלי שמפעילים כרטיסי עסק אני שומע שמאז שכיוונתי אותם לדאוג שלקוחות ידרגו אותם הם מקבלים הרבה יותר מהכרטיס והכוונה היא לטלפונים והגעת לקוחות! ההסבר הוא הגיוני - כשאנו מחפשים משהו, לעסק שיש דירוגים נעניק יותר תשומת לב ועניין.
דירוגים חשובים מאוד גם בפייסבוק ובכל מקום אחר בו ניתן לדרג אתכם - חשוב מאוד להקפיד ולבקש מלקוחות לעשות את זה ואף לתגמל אותם על הטרחה. אנשים לעיתים חוששים לעשות רעש סביב הביקורות במדיות שלהם מחשש של לקבל ביקורות לא טובות או לקבל תלונות. צריך לזכור שהחיים הם ל 100% שלמות ויש גם לפעמים תגובות שמהן רק נוכל ללמוד ולהשתפר
דיאטת עוגיות והגבלות המעקב אחר גולשים
השנה אנשים המקצוע ומקדמים בפייסבוק (בקמפיינים) חוו שינוי שיצרה באמת דרמה גדולה והיא שינוי אופי המעקב במכשירי אפל השונים...בגדול השינוי היה שהמשתמש באפליקציה (מחנות אפל) יהיה צריך לאשר מעקב לאחר חשיפה לפרסום ממוקד. מאז השינוי המון מפרסמים חוו ירידה בחשיפה, קהלים השתבשו, אפקטיביות הפרסום הייתה מאוד תנודתית ועוד תופעות לוואי. גם עניין המעקב באמצעות קוקיז מקבל תפנית ומשתנה כל הזמן בכפוף לרגולציות במדינות שונות וגם קולות העולים מצד חברות המחזיקות דפדפנים על שינויים מצידן לגבי מה ירשו ולא ירשו לאוספי המידע השונים לבצע.
הם רוצים לשמוע אותך!
אין ספק ש2021 היתה פריצה ענקית לעולמות הפודקאסטים הקהל זיהה את זמן האיכות של האזנה לתכנים המגיעים כשמע דרך מגוון תוכנות פודקאסט שונות וחנויות מוסיקה און ליין כמו של אפל, ספוטיפיי וגוגל. מהצד של כולנו כיוצרי תוכן אפשר בקלות להיכנס לעולם הזה וליהנות מחשיפה סופר איכותית. כל מה שצריך זה מיקרופון טוב, תכנים טובים מהצד שלכם שמתאימים לשמע ויצירת פרק קבוע ליצירת קהל מאזינים סביב המותג שלכם.
הסרטונים והמסרים הקצרים
חגיגת הוידאו במדיות החברתיות כמון ממשיכה כשהעדיפות היא לסרטונים שממלאים את כל המסך של הטלפון בעיקר במדיות של פייסבוק שהן הסטורי והרילס וכמובן במתחרה החזקה - טיקטוק. מנקודת המבט השיווקית אנו רואים המון יצירתיות במרחב הזה! מסר קצרים מאוד של 15 שניות ואפילו חצי מזה ויחד עם זאת אמירה ברורה ומעניינת של מותגים ומשפיענים.
שתהיה שנת עסקים נפלאה, יצירתית ורווחית לכולם!
Comments